piątek, 11 grudnia 2020

Zmiana nazwy

Dlaczego wmawia się, że; nie mogę zmienić adresu MOJEGO konta ?

To ja, osoba fizyczna Andrzej Antoni Czerwiński wiosną - latem 2007 założyłem adres Gmail
- powołując się na inny w sieci i w dodatku miałem kogoś wprowadzającego.(!)
Takie były wymogi.

Ten adres -e-mail w Google (pierwszy)
Po kilku miesiącach utworzono mi pod jakimś pretekstem "subkonto"
Następnie widząc, że mogę założyć bloga - zaproponowano w początku września 2007 pseudonim "Pascal Alter" i adres : "pascal.alter@gmail.com
 
 
 

Adres e‑mail konta Google

Adres, na podstawie którego Ty i inni użytkownicy możecie zidentyfikować Twoje konto Google. Tego adresu nie można zmienić.
 
 
 
W ten sposób złapano mnie w pułapkę: postanowiono odebrać mi tożsamość w sposób perfidny
odcięto od wszelkich kontaktów oraz od moich zbiorów zdjęć, których opublikowałem na blogach ponad 230 tys (!)
Najlepsze zamieszczałem na blogu Forum Pascala PRALNIA - do którego prowadzenia wciągnięto mnie podstępnie.
21 lipca 2017 usunięto ten blog bez żadnego powodu: straciłem kontakt z kilkunastu tysiącaami postów oraz ogromną liczbą unikalnych zdjęć.
Pomimo, że ten właśnie blog jest zarejestrowany w Sądzie Okręgowym w Kielcach jako wydawnictwo prasowe, którego likwidację przeprowadzono bezprawnie.
Jest to odrębna sprawa
..
W styczniu 2019 ujawniłem swoją tożsamość i odrzuciłem ksywę "Pascal Alter"
W odpowiedzi Google zerwało subskrypcję i przestawiło mnie do "Google One"
- bez mojej zgody.
Wcześnie próbowano mnie wmanewrować do "Google +" - bezskutecznie.
W czerwcu 2019 zablokowano moje konto "pascal.alter@gmail.com" gdzie podłączono moje blogi - pod pretekstem, że nie opłacam przestrzeni dyskowej.
Konsekwentnie odrzucano wszelkie próby zapłaty należności- ok.9 zł - .
Wiosną 2020 adres odblokowano - wciąż nie przejmując opłat.
Dnia 21 października 2020 - ponownie zablokowano adres - podając wszędzie jako adres kontaktowy.
Cóż mogę sądzić o tym wszystkim - przedstawię nie tutaj. Teraz tylko nadmienię, że zawłaszczonno moja ogromną pracę za friko: zawłaszczono przede wszystkim zdjęcia, negowano moje prawa autorskie - ponieważ ponad dwieście albumów w końcu ukryto przede mną (!)
Teraz muszę zmienić nazwę konta "pascal.alter@gmail.com"  i uniemożliwia się to
wykorzystując oczywistą przewagę!

Potworne manipulacje - mówiąc najdelikatniej - FIRMA światowej marki Google -( podobno kiedyś najlepszy pracodawca) poprzez TAKIE DZIAŁANIA WOBEC MNIE - stosuje.
 
 Jak to nazwać?
Cytuję

Zmienianie danych osobowych

Możesz zmienić niektóre dane osobowe na koncie, na przykład datę urodzin, płeć, adresy e-mail czy numery telefonów.
  1. Zaloguj się na swoje konto Google.
  2. W sekcji „Dane osobowe” wybierz informacje, które chcesz zmienić.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Więcej informacji

Możesz zmieniać nazwę tyle razy, ile chcesz, ale nie częściej niż trzy razy w ciągu minuty. To ograniczenie nie dotyczy kont utworzonych mniej niż dwa tygodnie temu.

....

Poproszono opinii - więc napisałem;

 

 Zmieniono opcje instrukcji ; śmieszne!

 Dwie godziny temu pisało trzy zmiany na minutę. 

Wydaje się, że rozumiem jak bardzo dałem się oszukać.

Przez trzynaście lat! 

Andrzej A.Czerwiński (11 grudnia 2020  - 17:43)
... ..

 
 
 Andrzej Antoni Czerwiński
11 grudnia 2020 - 13:31

25-001 Kielce 1

Plac Niepodległości 2

Box 332

POLSKA


https://support.google.com/accounts/answer/27442?authuser=1







 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz